αμυνα
δεν ειναι μονο η μοναδες αλλα και πολλα
αλλα , οπως το να εχαιτε μεγαλα επιπεδα
αποθηκης στις πολεις σας για να
προστατευετε τα υλικα σας ,οσο πιο μεγαλο
ειναι το επιπεδο της αποθηκης τοσα
περισοτερα προστατευη απο λειλασια ,
μοιραστε τα υλικα σας στισ αποθηκες ,
μεγαλα εμπορικα λιμανια για να φορτονετε
γρηγορα , χτυριο εμπορικων συναλαγων ,
οταν βαζετε υλικα για ποληση και δεχτιτε
επιθεση στην πολη που εχαιτε το χτιριο
εμπορικων συναλαγων , τα υλικα που εχαιτε
βαλη για πολυση προστατευοντε δεν μπορη
να σας τα παρει , κρισφιγετο στο 32 γεματο
κατασκοπουσ αλλιοσ θα βλεπει και καθε
ποτε βηχετε εαν στιλει κατασκοπουσ στις
πολις σας , τοιχος τουλαχισοτν στο 20 ,
το τοιχος λειτουργη ωσ στρατιοτης στην
αμυνα οσο πιο μεγαλο ειναι τοσο πιο
δικσολο ειναι να νικηση την μαχη , εγω
εχω διο αποθηκες σε καθε πολη ,
εαν ειστε μεσα την ωρα τισ επιθεσεις , πρωτα απολα ψιχρεμια , εχαιτε χρονο να σωσετε τα υλικα σας , το πρωτο που θα κανετε ειναι να δειτε εαν η αποθκη σας μπορη να προστατευση τα υλικα που εχαιτε στην πολη σας , εαν μπορη ολα οκ , στελνετε σε αλλη πολη τις μοναδες σας και απλα θα βρει μια πολη αδεια και δεν θα παρει καν επιθετικους ποντους , εαν εχαιτε απροστατευτα υλικα , θα βαλετε ενα χτιριο να χτιζετε , οποιο σας αφινη , εαν εχαιτε ακομα απροστατευτο ξιλο δωριστετο στο νησι καλητερα να παει εκει , παλι σε εσασ θα γιρηση το ξιλο , εαν εχαιτε απροστατευτα υλικα απο τα αλλα υλικα που δεν παραγετε στο νησι που δεχαιστε επιθεση μπορειτε να δωρισετε στο αγαλμα του θεου την ποσοτητα που δνε μπορειτε να προστατευσετε η δεν προλαβεναιτε να φορτοσετε για να διοξετε σε αλλη πολη σας
εαν ειστε μεσα την ωρα τισ επιθεσεις , πρωτα απολα ψιχρεμια , εχαιτε χρονο να σωσετε τα υλικα σας , το πρωτο που θα κανετε ειναι να δειτε εαν η αποθκη σας μπορη να προστατευση τα υλικα που εχαιτε στην πολη σας , εαν μπορη ολα οκ , στελνετε σε αλλη πολη τις μοναδες σας και απλα θα βρει μια πολη αδεια και δεν θα παρει καν επιθετικους ποντους , εαν εχαιτε απροστατευτα υλικα , θα βαλετε ενα χτιριο να χτιζετε , οποιο σας αφινη , εαν εχαιτε ακομα απροστατευτο ξιλο δωριστετο στο νησι καλητερα να παει εκει , παλι σε εσασ θα γιρηση το ξιλο , εαν εχαιτε απροστατευτα υλικα απο τα αλλα υλικα που δεν παραγετε στο νησι που δεχαιστε επιθεση μπορειτε να δωρισετε στο αγαλμα του θεου την ποσοτητα που δνε μπορειτε να προστατευσετε η δεν προλαβεναιτε να φορτοσετε για να διοξετε σε αλλη πολη σας
_____________________________________________________
αρχηζουμε με το θεμα τις διαφθορας στις πολισ σας , διαφθορα ειναι οταν τα κιβερνια στις αποικιες σας δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο με το παλατι τις πρωτευουσας σας , να τα εχαιτε παντα στο ιδιο επιπεδο με το παλατι σας γιατι αλλιοςθα εχαιτε μιομενη παραγωγη και προβλημα με το χρυσο σας , καθε φορα που θα μπαινετε στο παιχνιδι θα πατατε πανο στον τιπο με τισ δαφνες στο κεφαλλι , ειναι η αναφορα τον πολεον σας , εκει θα βλεπετε οτι γυνετε στις πολις η στα νησια σασ , και εναν καποιοσ αλλος απο τουσ ομορφους στο μενου ειναι κιτρινος θα πατατε πανο του γιατι υπαρχη κατι το οπιο πρεπει να δειτε , μετα απο αυτο θα πατατατε πανω στο χρυσο σασ και θα βελπετε εαν στο τελος τισ σελιδας κατω στο σινολον ειστε μιον η εχαιτε πολυ λιγο χτυσο την ωρα , εαν συμβαινει κατι τετιο στιλτε μου μηνημα για να δουμε τι προβλημα υπαρχη , εναν οχι ειστε μια χαρα , το επομενο βημα ειναι να ελεγξετε εαν εχαιτε κρασι σε ολες τις πολις σας και εαν οι φατσουλες στισ ταβερνες σας ειναι χαμογελαστες εαν δεν ειναι φτιαξτετο οσο πιο γρηγορα γυνετε στελνωντας κρασι στις πολισ σας και ανεβαζοντας το επιπεδο τισ ταβερνας εαν χριαστη για να ειναι κιτρινη η φατουλα , μετα βαζετε τα χτυρια που θελετε να χτυσετε, μετα κανουμε ελεγχο σε στρατο και στολο , και πριν φτιαξουμε καποια μοναδα βλεπουμε εναν η ακαδημια μας και οι λακοι παραγωγης ειναι ενταξη σε θεμα χρυσου και πολιτες , δεν φτιαχνουμε μοναδες σε βαρος τισ αναπτιξησ μασ , δεν κλινουμε παραγογες για να κανουμε στρατο και στολο , αυτο γυνετε μονο σε πολεμο , οταν δεν εχει η συμμαχια πολεμο δεν θα κλινετε τισ παραγωγες για να κανετε μοναδες , πρωτα ειμαστε ενταξη σ επαραγωγη και χρυσο και μετα κανουμε στρατο και στολο , δεν υπαρχη συγγεκριμενος αριθμος για καπια μοναδα στις πολισ σας , θα τις φτιαχνετε σιγα σιγα, θα φτιαχνετε οσες μποριτε να συντιρησετε , δεν θα κανετε μονο στρατο στις πολις σας αλλα και πλοια , οταν λοιπον κανετε αυτα στις πολις σας και σας περισευη εστο και λιγο ξιλαρακι , θα το δωριζετε στουσ λακους παραγωγης των νησιων σας , οσο πιο μεγαλος ειναι ο λακος παραγωγης τοσα περισοτερα ειναι τα υλικα που μαζευουμε την ωρα , παλι σε εσας θα γυριση το ξιλο , ειτε σε μορφη ξιλου ειτε σε καπιο αλλο υλικο αναλογα τι υλικο παραγη ο λακος , στα αγαλματα των θεων δινουμε εκτος απο ξιλο και το υλικο που παραγουμε στο νησι , για τα θαυματα θα σας πω αυριο , αφου λοιπον τα κανουμε ολα αυτα μετα βλεπουμε εαν χριαζομαστε καποια ανταλαγη η εναν χριαζετε καποιοσ συμμαχος ανταλαγη , μετα παμε στην διπλωματια εκει που λει συνθηκες παταμε πανω και βελπουμε εαν εχουμε κενη θεση στα μουσεια μας , για παραδιγμα μεσα στα ισαγωγικα θα γραφη 5/5 συμαινη οτι δεν εχουμε κενη θεση , εαν ομωσ γραφη 3/5 τοτε πρεπει να βγαλουμε κικλικο και να πουμε οτι εχουμε για παραδιγμα διο κενες θεσεις μουσειου , το μουσειο ειναι πολυ συμαντικο για την αναπτιξη μασ και την την ευτηχια των πολητων μας στις πολισ μας , μολισ ανεβαζουμε επιπεδο ενα μουσειο βγαζουμε κικλικο για να καλιψουμε αμεσωσ την θεση , με το που ανακαληψετε το μουσειο στην ακαδημια και σας αφιση να το χτισετε θα το φτιαξετε σε ολες στισ πολισ σας αμεσως
_________________________________________________
**Τα κύματα της νέας έκδοσης ανά δημαρχείο--->http://prntscr.com/1kc3q
ΣΤΡΑΤΟΣ - ΠΕΔΙΟ ΜΑΧΗΣ
Οδηγός για ορθό στρατό:
1ο Σκέλος:
Μονάδες:
1η γραμμή:
Οι μονάδες πρώτης γραμμής είναι οι οπλίτες & οι γίγαντες ατμού. Οι οπλίτες μπαίνουν ανά 350 (7 κουτάκια επί 50) ενώ οι γίγαντες ανά 112 (7 κουτάκια επί 16).
Σύγκριση: Οι γίγαντες έχουν υπεροπλία όσον αφορά τους πόντους χτυπήματος, την πανοπλία & την ζημιά (σε σχέση με τους οπλίτες) αλλά έχουνε κάποια μειονεκτήματα. Αυτά είναι ότι είναι λιγότεροι ακριβείς από τους οπλίτες, κοστίζουν περισσότερο (& χρυσό & υλικά) & οφείλουμε να ανανεώνουμε τα κύματα(γιγάντων μονο) αλλιώς πέφτουνε πολύ εύκολα.
Οι οπλίτες τώρα έχουνε τα πλεονεκτήματα ότι είναι πολύ ακριβείς, σχετικά μικρό κόστος & δεν χρειάζεται ανανέωση κυμάτων. Τα μειονεκτήματα τους είναι οι πόντοι χτυπήματος, η ζημιά & η πανοπλία τους.
Συμπέρασμα:
Κατ’ εμέ αν υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν ανανεώσεις στους γίγαντες. Αλλιώς οπλίτες. Μην ξεχνάμε ότι σε μεγάλες μάχες καθοριστικό ρόλο παίζουνε οι οπλίτες. Άρα καλό θα είναι να κρατάμε μία ισορροπία.
Σε όλες τις άλλες γραμμές δεν χρειάζεται ανάλυση. Προτιμάμε φυσικά ξίφη(πλάγια γραμμή), πυροβολητές θείου(2η γραμμή) & καταπέλτες/κονιάματα(3η γραμμή και ανάλογα αν έχει ο αντίπαλος μπαλόνια ή όχι).
2ο Σκέλος:
Κύματα:
Το κάθε κύμα(προτιμάτε το μεγάλο..25+) αποτελείται από:
240 ξίφη
350 οπλίτες ή 112 γίγαντες
84 πυροβολητές
60 γυροκόπτερα
30 καταπέλτες
Μάγειρες-γιατρούς
Α)Αν υπάρχουνε μπαλόνια βάζουμε σε ξεχωριστό κύμα 30 & μόλις δούμε ότι έχουνε απώλειες τραβάμε το κύμα. Το ίδιο ισχύει & με τα κονιάματα. Σε ξεχωριστό κύμα 30 κονιάματα & αν ο άλλος έχει μπαλόνια τραβάμε πάραυτα.
Β)Ένας σωστός στρατός αποτελείται από -τουλάχιστον- 3-4 κύματα με την προαναφερθείσα σύσταση.
*****Στις αφύλακτες ουσιαστικά πόλεις μας μπορούμε να έχουμε με ελάχιστο κόστος λίγο στρατό που να μας δώσει γύρους σε πιθανή επίθεση είτε για να φέρουμε στρατό είτε απλά να διώξουμε υλικά.
Υποθέτω μια πόλη με τείχος από 23 και πάνω. Μέχρι την 3.4 ήθελε 3 γύρους (με 18 κονιάματα) για να πέσει τελείως. Τώρα με το που θα πέσει 1 τουβλάκι αν δεν υπάρχει στρατός λεηλατείς κατευθείαν.
Βάζουμε σε κάθε πόλη 1 δορατοφόρο 1 ξιφομάχο 1 οπλίτη και 1 γίγαντα. Αυτά θα κάτσουν σε διαφορετικά κουτάκια. Έτσι στον 1ο γύρο πέφτουν 3 τουβλάκια (απώλειες 0 ακόμα). Στον 2ο σκοτώνονται οι 3 μονάδες που βρίκονται μπροστά από τα πεσμένα κουτάκια και μένει 1 φαντάρος να μας πάει σε 3ο γύρο.
Αν έχουμε δε και μερικούς δορατοφόρους ακόμα μπορούμε να έχουμε στείλει πρίν σκάσει η επίθεση για υπεράσπιση άσχετης πόλης 8 δορατοφόρους αλλά 1 σε κάθε κύμα. Αν πατήσουμε βελάκι επιστροφής μετά τον 2ο γύρο θα γυρίσουν θα κάτσουν σε διαφορετικά κουτάκια ο καθένας αφού ανήκουν σε διαφορετικά κύματα και θα επιβιώσει 1 να μας δώσει και 4ο γύρο.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ
επιπεδο τοιχους ->μοναδες
1-9----------------->1 λογχοφορος αντεχει 2 γυρους, 211 αντεχουν 3 γυρους
10-14-------------->91 λογχοφοροι+1 ξιφομαχος+1 γιγαντας+1 οπλιτης
15-18-------------->31 λογχοφοροι+1 ξιφομαχος+ 1 γιγαντας+1 οπλιτης αντεχουν 3 γυρους
19-26-------------->1 λογχοφορος+1 ξιφομαχος+1 γιγαντας+1 οπλιτης αντεχουν 3 γυρους
27+---------------->1 λογχοφορος+1 ξιφομαχος+1 οπλιτης αντεχουν 3 γυρους
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΤΟΛΟΣ - ΠΕΔΙΟ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ
Το πεδίο μάχης για τις ναυμαχίες αποτελείτε από 11 τετράγωνα - θέσεις πλοίων.
Δεν επηρεάζετε από το μέγεθος του δημαρχείου, ούτε από τα τείχη.
Σκέλος 1ο: Στόλος
Α) Πρώτη γραμμή μπαίνουν φλόγες ή έμβολα ή ρόδες. Πάντα σε πολλαπλάσια του 50. Δεύτερη γραμμή καταπέλτες ή κονιάματα. Και αυτά σε πολλαπλάσια του 50. 3η γραμμή βάρκες κατάδυσης. Σε πολλαπλάσια του 30.
Β) Πλεονεκτήματα μειονεκτήματα κάθε πλοίου:
Πρώτη γραμμή:
1)Έμβολα:
Πλεονεκτήματα:
Α) Πιο φθηνά από όλα τα άλλα πλοία σε υλικά.
Β)Αρκετή ακρίβεια στα χτυπήματα σε σχέση με φλόγες.
Γ)Περισσότερη πόντοι χτυπήματος από φλόγες.
Δ)Καλύτερη πανοπλία από φλόγες.
Μειονεκτήματα:
Α)Πιο ακριβά από φλόγες (από άποψη χρυσού).
Β)Λιγότερη ζημιά & από φλόγες & από ρόδες.
Γ)Πολύ αργά σε ταχύτητα.
2)Φλόγες:
Πλεονεκτήματα:
Α)Πιο φθηνά από άποψη χρυσού.
Β)Πιο γρήγορα από έμβολα.
Γ)Περισσότερη ζημιά από έμβολα.
Μειονεκτήματα:
Α)Έχουν τους λιγότερους πόντους χτυπήματος.
Β)Θέλουν πιο πολλά υλικά από έμβολα.
Γ)Λιγότερη Ακρίβεια από έμβολα.
Δ)Λιγότερη πανοπλία.
3)Ρόδες:
Πλεονεκτήματα:
Α)Περισσότερη ζημιά.
Β)Περισσότεροι πόντοι χτυπήματος.
Γ)Μεγαλύτερη ακρίβεια στα χτυπήματα.
Δ)Μεγαλύτερη πανοπλία
Μειονεκτήματα:
Α)Απαιτούνται πολλά υλικά.
Β)Πολύ μεγάλη συντήρηση.
Γ)Πέφτει πολύ γρήγορα το ηθικό τους & χάνονται γρήγορα προκαλώντας τρελές απώλειες σε όποιον παίζει από την αρχή της ναυμαχίας με ρόδες.
Δεύτερη γραμμή:
1)Καταπέλτες:
Πλεονεκτήματα:
Α)Περισσότεροι πόντοι χτυπήματος από κονιάματα.
Β)Ταχύτερα από κονιάματα.
Γ)Πιο ακριβή από κονιάματα στα χτυπήματα τους.
Δ)Πιο φθηνά & από άποψη υλικών & χρυσού.
Μειονεκτήματα:
Α)Λιγότερη πανοπλία από κονιάματα.
Β)Λιγότερη ζημιά από κονιάματα:
2)Κονιάματα:
Πλεονεκτήματα:
Α)Δίνουν ηθικό. (Πολύ σημαντικό σε μεγάλες ναυμαχίες)
Β)Καλύτερη ζημιά.
Γ)Καλύτερη πανοπλία.
Μειονεκτήματα:
Α)Απαιτούνται πολλά υλικά & συντήρηση.
Β)Λιγότερα πυρομαχικά άρα θέλουν πιο συστηματική αλλαγή κυμάτων.
Γ)ΠΟΛΥ αργά. (Αν & με Ποσειδώνα πλέον δεν είναι τόσο αισθητή η διαφορά).
Συμβουλές:
Α) Τα κύματα θα πρέπει να αποτελούνται:
Από έμβολα-κονιάματα είτε από φλόγες-καταπέλτες. Ποτέ φλόγες/ρόδες-κονιάματα.
Β) Οι καταπέλτες έχουν προτεραιότητα έναντι των κονιαμάτων. Το ίδιο και τα έμβολα έναντι των φλογοβόλων και των ροδών. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλουμε να βάλουμε στη ναυμαχία φλογοβόλα ή κονιάματα, δεν στέλνουμε έμβολα ή καταπέλτες.
Γ) Τα υποβρύχια είναι τα μόνο που έχει νόημα να στέλνονται σε κύματα. Εάν σε κάθε γύρο μπαίνουν 30 νέα υποβρύχια, η ζημιά στον αντίπαλο είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τα 12 που είναι το συνηθισμένο.
Σύσταση:
Παίζουμε σε επίθεση με φλόγες-καταπέλτες & σε άμυνα με έμβολα κονιάματα (φυσικά & υποβρύχια). Ο ιδανικός αριθμός είναι: 150-50-60
Σκέλος 2ο: Ναυμαχίες
Α)Ηθικό:
Το ηθικό αποτελεί καταλυτικό παράγοντα σε ναυμαχία καθώς όσα πλοία & να έχει κάποιος το πολύ 6 γύρους αντέχει. Αν διασκορπιστεί κάποιος σε ναυμαχία για να ξανασυμμετάσχει πρέπει να μείνει 1 γύρο εκτός. Το ηθικό εξαρτάται από τους κάτωθι παράγοντες:
Α)Αριθμός συμμάχων-αντιπάλων
Β)Αν έχει κονιάματα κάποιος ή όχι
Γ)Απώλειες των αντιμαχόμενων πλευρών.
Β)Ναυμαχία με ένα άτομο επιτιθέμενο διαρκεί το ΠΟΛΥ 6 γύρους καθώς μετά διασκορπίζεται.
Γ)Για μένα καλύτερα να παίζεις με τα προαναφερθέντα κύματα & 4ο γύρο –που έχει πέσει το ηθικό του αντιπάλου- βάζουμε κύμα με ρόδες & καθαρίζουμε.
Δ)Σε ομαδικές ναυμαχίες συστήνω να βάζουμε κάθε 4-5 γύρους ένα κύμα με ρόδες για 1 το πολύ 2 γύρους & μετά τραβάμε.
Συμβουλές:
Θαύματα:
Α)ο Ποσειδώνας είναι πολύ χρήσιμος καθώς αυξάνει την ταχύτητα των πλοίων. Δηλαδή με 5αρι Ποσειδώνα τα κονιάματα κινούνται σαν φλόγες (Σε ταχύτητα).
Β)Με την 0.4.1 ο Ήφαιστος βοηθάει & στις ναυμαχίες.
Γ)Όμως το σημαντικότερο θαύμα σε ναυμαχίες (το οποίο συστήνω ανεπιφύλακτα) είναι ο Άρης καθώς αυξάνει το ηθικό μας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κάθε στρατιωτική μονάδα που φτιάχνεις
σου δίνει βαθμούς στην στρ. βαθμολογία σου.
Οι πόντοι που παίρνεις για κάθε μονάδα είναι:
ΣΤΡΑΤΟΣ
Εκτοξευτής 0.8 Κριός 4.2
Ξιφομάχος 1.28 Καταπέλτης 9.12
Φάλαγγα 1.96 Κονίαμα 21.06
Τοξότης 2.62
Οπλίτης 3.9 Γιατρός 14.12
Γυροκόπτερο 5.10 Μάγειρας 9.06
Γίγαντας 5.78
Βομβαδιστικό 19.2
ΣΤΟΛΟΣ
Έμβολο 2.88
Βαλλίστρα 3.06
Φλογοβόλο 3.8
Καταπέλτης 5.14
Ρόδα κουπί 6.92
Κονίαμα 10.64
Υποβρύχιο 14.24
----------------------------------------------------------------------------------
Διαδικασία γα να βγάζετε όλοι αναφορές μαχών - ναυμαχίες
===============================================
1. Κατεβάζετε το firefox από εδώ
http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.6.8&os=win〈=el
πατάτε instal και μπαίνει στον υπολογιστή σας το πρόγραμμα
2. Βρίσκετε μέσα στον υπολογιστή σας που είναι και πατάτε πάνω του, κάνοντας instal και πατάτε συνεχεία next ή συνέχεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση
3. Θα σας βγάλει εικονίδιο συντομεύσεις (Ένα Αλεπουδακι) , όπου όλα ποια θα τα κάνετέ εκεί.
4. Kάνετε επανεκκίνηση στο browser.
5. Mετά μέσv του monzila, πάτε στο
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/downloads/latest/748/addon-748-latest.xpi?src=search
και κάνετε εγκατάσταση το μαϊμουδάκι !!! αυτό μετά την εγκατάσταση θα βρίσκετε δεξιά γωνία στην οθόνη σας !!!
6. Κλείνετε το firefox και ξανά πάλι κλικαρετε, όπου μπαίνετε
http://userscripts.org/scripts/show/50784
και κάνετε εγκατάσταση ή instal
7. Τώρα μετά από όλα αυτά έχετε μέσα το νόμιμο script αναφορών !!!!
8. Αφού έχετε αναφορές μαχών και το μαιμουδακι (είναι κάτω δεξιά) ενεργοποιημένο, πάτε στο εικονίδιο ''Στρατιωτική επισκόπηση'' και μπαίνετε μέσα σε μια αναφορά μάχης.
9. Εκεί λοιπόν κάτω κάτω θα δείτε την μάχη σας σε διάφορες επιλογές: ajaxchat - bbcode - circular - plaintext
για το ικαριαμ σε κυκλικά να έχετε την επιλογή plaintext
για το φόρουμ να έχετε την επιλογή bbcode
Αλλιώς υπάρχει το Cr Converter browser εδώ--->http://tools.betawarriors.com/ikcrc/?lang=gr
Όπου ακολουθείτε τις οδηγίες για αναφορά μάχης
*Προσωπικά αυτό ακολουθώ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΟΡΑΤΟΦΟΡΟΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 1
Ασημενιος =εργαστηριο 2
Χρυσος= εργαστηριο 3
ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 1
Ασημενιος = εργαστηριο 2
Χρυσος = εργαστηριο 3
ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 2
Ασημενιος = εργαστηριο 3
Χρυσος = εργαστηριο 4
ΟΠΛΙΤΗΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 4
Ασημενιος = εργαστηριο 5
Χρυσος = εργαστηριο 6
ΤΟΞΟΤΗΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 7
Ασημενιος = εργαστηριο 8
Χρυσος = εργαστηριο 9
ΚΡΙΟΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 8
Ασημενιος = εργαστηριο 9
Χρυσος = εργαστηριο 10
ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 10
Ασημενιος = εργαστηριο 11
Χρυσος = εργαστηριο 12
ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΗΣ ΘΕΙΟΥ
Χαλκινος = εργαστηριο 10
Ασημενιος = εργαστηριο 11
Χρυσος = εργαστηριο 12
ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΟ
Χαλκινο = εργαστηριο 14
Ασημενιο = εργαστηριο 15
Χρυσο = εργαστηριο 16
ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΑΤΜΟΥ
Χαλκινος = εργαστηριο 16
Ασημενιος = εργαστηριο 17
Χρυσος = εργαστηριο 18
ΚΟΝΙΑΜΑ
Χαλκινο = εργαστηριο 18
Ασημενιο = εργαστηριο 19
Χρυσο = εργαστηριο 20
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΟ
Χαλκινο = εργαστηριο 21
Ασημενιο = εργαστηριο 22
Χρυσο = εργαστηριο 23
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΠΛΟΙΩΝ
ΕΜΒΟΛΟ
Χαλκινο = εργαστηριο 1
Ασημενιο = εργαστηριο 2
Χρυσο = εργαστηριο 3
ΒΑΛΙΣΤΡΑ
Χαλκινη = εργαστηριο 3
Ασημενια = εργαστηριο 4
Χρυση = εργαστηριο 5
ΦΛΟΓΟΒΟΛΟ
Χαλκινο = εργαστηριο 9
Ασημενιο = εργαστηριο 10
Χρυσο = εργαστηριο 11
ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ
Χαλκινος = εργαστηριο 12
Ασημενιος = εργαστηριο 13
Χρυσος = εργαστηριο 14
ΚΟΥΠΙ ΡΟΔΑ ΚΡΙΟΣ
Χαλκινη = εργαστηριο 17
Ασημενια = εργαστηριο 18
Χρυση = εργαστηριο 19
ΣΚΑΦΟΣ ΚΟΝΙΑΜΑΤΟΣ
Χαλκινο = εργαστηριο 19
Ασημενιο = εργαστηριο 20
Χρυσο = εργαστηριο 21
ΒΑΡΚΑ ΚΑΤΑΔΗΣΗΣ
Χαλκινη = εργαστηριο 22
Ασημενια = εργαστηριο 23
Χρυση = εργαστηριο 24
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Οι αναβαθμισεις ειναι ιδιες σε αμυνα και επιθεση οσον αφορα το επιπεδο εργαστηριου.
Αν μια μοναδα μπορει να αναβαθμιστει στην αμυνα με το συγκεκριμμενο επιπεδο εργα-
στηριου,τοτε στο ιδιο επιπεδο αναβαθμιζεται και η επιθεση του.
1η ΓΡΑΜΜΗ
Φλογοβόλο (Βαρύ πεζικό) : μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 80 ξύλο + 230 θείο + 4 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
Τροχήλατος κριός (Βαρύ πεζικό) :μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 400 ξύλο + 800 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 45 χρυσό
----------------------
ΠΛΑΪΝΑ
Σκάφος-Έμβολο (Ελαφρύ σκάφος ) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 250 ξύλο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 15 χρυσό
αν δεν υπάρχουν φλογοβόλα και τροχήλατοι κριοί , καταλαμβάνουν και τις θέσεις της 1ης γραμμής
-----------------------
2η ΓΡΑΜΜΗ
Καταπελτοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 140 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
(Από όσο είδα ακόμα κι αν έχεις κανόνια , παίζουν πρώτα οι καταπέλτες . Τα κανόνια μπαίνουν στο απόθεμα)
Βαλλιστροφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 160 θείο + 6 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 20 χρυσό
Κανονιοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 220 ξύλο + 900 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
-----------------------
3η ΓΡΑΜΜΗ
Βάρκα Κατάδυσης (Βομβαρδιστικό) μειώθηκε το κόστος συντήρησης - αυξήθηκε το κόστος κατασκευής.
βασικό κόστος : 160 ξύλο + 750 κρίσταλλο + 100 θείο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
**ΝΕΟ** Rocket Ship - Ρουκετοφόρο (Βομβαρδιστικό)
βασικό κόστος : 200 ξύλο + 1,200 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 55 χρυσό
----------------------
(ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ)
**ΝΕΟ** Paddle Speedboat - Κωπήλατο ταχυσκάφος (Σκάφος διαφυγής)
βασικό κόστος : 40 ξύλο + 280 θείο + 1 πολίτη
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 5 χρυσό
-----------------------
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ
**ΝΕΟ** Balloon Carrier - Σκάφος με βομβαρδιστικά (Μεταφορικό σκάφος)
βασικό κόστος : 700 ξύλο + 700 θείο + 8 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h 6 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
------------------------
ΣΚΑΦΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
**ΝΕΟ** Tender - Φροντιστής (Υποστηρικτικό σκάφος )
βασικό κόστος : 300 ξύλο + 250 κρύσταλλο + 250 θείο + 7 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
μένει στο απόθεμα και επιδιορθώνει ζημιές στα μαχόμενα σκάφη (κάτι σαν τον γιατρό στις μάχες ) . Δεν αναβαθμίζεται από το εργαστήριο.
Έμβολα = ξιφομάχοι
φλόγες & κριοί = πρώτη γραμμή
κονιάματα & καταπέλτες & βαλίστες = ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΕΣ ( μεσαία γραμμή )
Υποβρύχια & Rocket = Κανόνια-καταπέλτες ( πίσω γραμμή )
ballon carrier = Μπαλόνια
paddle-speedboat = Γυροκόπτερα
Tender = Γιατρός
Οι ναυμαχίες γίνονται πλέον ακριβώς όπως οι μάχες. Οταν λέω ακριβώς εννοώ ακριβώς!!!
Οπλίτες=φλογοβόλα
Γίγαντες=ρόδες
Ξιφομάχοι=έμβολα
Σφεντόνες=βαλίστες
Τοξότες=καταπέλτες
Πυροβολητές=Κονιάματα
Καταπέλτες=υποβρύχια
Κονιάματα=ρουκετοφόρα
Βομβαρδιστικά=αεροπλανοφόρα
γυροκόπτερα=ταχυσκάφη
μάγειρες=σκάφη υποστήριξης
Το μόνο που αλλάζει είναι πόσα πλοία μπαίνουν σε κάθε κουτάκι. Σε αυτό το link μπορείτε να δείτε ακριβώς πόσα πλοία μπαίνουν σε κάθε γραμμή
http://prntscr.com/4lmuc
ΣΤΡΑΤΟΣ
ΞΗΡΑΣ:
Παρακατω ακολουθουν τα βασικα χαρακτηριστικα των μοναδων στρατου ξηρας και οι καλυτεροι δυνατοι τροποι χρησιμοποιησης τους. Οι μοναδες αναφερονται με την σειρα με την οποια εμπλεκονται σε μια μαχη.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΕΡΟΣ
ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ:
Ειναι η πρωτη μοναδα που χτυπαει και στοχευει στα αντιπαλα βομβαρδιστικα ή στα αντιπαλα γυροκοπτερα (αν δεν υπαρχουν βομβαρδιστικα). Πολλες φορες η εναερια επικρατηση ειναι καθοριστικη για την εξελιξη μιας σοβαρης μαχης, και για αυτο τον λογο τα γυροκοπτερα πρεπει να υπαρχουν σε σχετικα μεγαλους αριθμους.
Είναι απολυτως απαραιτητο να εχουν χρυση επιθετικη και αμυντικη αναβαθμιση και παντα βαζουμε μπολικα γυροκοπτερα στο πρωτο κυμα επιθεσης μας όταν δεν γνωριζουμε τι στρατο εχει ο αμυνομενος. Όταν δεν εχουμε πολλους ποντους δρασης ο καλυτερος τροπος να τα βαζουμε στην μαχη είναι σε ένα πολύ μεγαλο κυμα.
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ:
Τα βομβαρδιστικα που επιβιωνουν από την επιθεση των γυροκοπτερων επιτιθενται στην τριτη γραμμη του αντιπαλου. Αν ο αντιπαλος εχει κανονια τοτε καθε βομβαρδιστικο που χτυπαει τρωει και ένα κανονι και αυτό κανει την χρηση των βομβαρδιστικων πολύ συμφερουσα όταν ο αντιπαλος εχει κανονια στην μαχη κι ας χανουμε καποια βομβαρδιστικα από αντιπαλα γυροκοπτερα.
Όταν ο αντιπαλος εχει γυροκοπτερα στην μαχη η ιδανικη χρηση των βομβαρδιστικων ειναι σε κυματα ισα με την χωρητικοτητα ενός μπλοκ (2×15 για το μεγαλο πεδιο μαχης) και να αποσυρονται αμεσως αφου χτυπησουν για ένα γυρο για λιγοτερες απωλειες. Όταν αυτό δεν είναι εφικτο και ο αντιπαλος δεν εχει κανονια, τοτε συνηθως θα πρεπει να περιμενουμε να ξεμεινει από γυροκοπτερα πριν να τα χρησιμοποιησουμε.
Για να είναι χρηστικα τα βομβαρδιστικα πρεπει να είναι απαραιτητως αναβαθμισμενα με χρυση αμυνα, αλλιως χανονται όλα από τα αντιπαλα γυροκοπτερα χωρις να μεινει καποιο να χτυπησει.
Επισης όταν το λιμανι της πολης που γινεται η μαχη είναι υπο τον ελεγχο μας, τοτε συμφερει να βαζουμε τα βομβαρδιστικα μας από διπλα νησι και όχι από το ιδιο αφου μειωνεται ο χρονος μεταφορας από 30 σε 20 λεπτα.
Σημειωση: Στις εναεριες μοναδες η χρηση Ηφαιστου παιζει τεραστιο ρολο. Αν ο αντιπαλος εχει γυροκοπτερα με 5ρη Ηφαιστο στην μαχη τοτε δεν χρησιμοποιουμε ποτε βομβαρδιστικα αφου θα χανονται όλα χωρις να χτυπησουν..
ΠΛΕΥΡΕΣ:
Οι πλευρες παιρνουν μερος στην μαχη αμεσως μετα τις εναεριες και χτυπιουνται με τις αντιστοιχες μοναδες στις πλευρες του αντιπαλου. Οποιος επικρατησει στην μαχη των πλευρων κανει ζημια στην δευτερη και στην τριτη γραμμη του αντιπαλου και συνηθως είναι και αυτος που θα επικρατησει σε μια μαχη.
ΞΙΦΟΜΑΧΟΙ:
Με διαφορα η καλυτερη μοναδα για τις πλευρες του πεδιου μαχης. Απαραιτητα πρεπει να υπαρχουν σε μεγαλους αριθμους τοσο γιατι η επικρατηση στις πλευρες είναι καθοριστικη, οσο και γιατι σε κάθε σοβαρη μαχη χανονται σε μεγαλους αριθμους (120 ανα γυρο στο μεγαλο πεδιο).
Οι ξιφομαχοι μας πρεπει να είναι απαραιτητως χρυσοι σε αμυνα και επιθεση, ενώ και εδώ η χρηση Ηφαιστου κανει σημαντικη διαφορα, αφου οι απωλειες από 120-120 γινονται περιπου 90-130 υπερ του παικτη με το 5ρη θαυμα.
ΛΟΓΧΟΦΟΡΟΙ:
Πολύ αδυναμη μοναδα η οποια όμως σε ορισμενες καταστασεις βολευει να χρησιμοποιειται λογω του ότι είναι πολύ φθηνη. Όταν δεν ειμαστε σιγουροι για τις αναλογιες των μοναδων μας 300-400 λογχοφοροι μπορουν να αποτελεσουν ένα «μαξιλαρακι ασφαλειας» για να γεμισουν οι πλευρες ή η πρωτη γραμμη μας (ότι ξεμεινει πρωτο). Επισης για λεηλασιες σε πολεις χωρις στρατο αλλα με τειχη 17-18+ η καλυτερη επιλογη είναι κανονια με συνοδεια μερικων λογχοφορων. Τελος με 1 λογχοφορο σε κάθε πολη μας μια πιθανη μαχη θα παει αναγκαστικα σε δευτερο γυρο με αποτελεσμα να κερδιζουμε 15 λεπτα για να αντιδρασουμε.
ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ):
Μετα τις εναεριες και τις πλευρες η επομενη γραμμη που συμμετεχει στην μαχη είναι η γραμμη πυροβολικου η οποια στοχευει την αντιπαλη πρωτη γραμμη (ή τα τειχη αν υπαρχουν).
ΚΑΝΟΝΙΑ:
Τα κανονια είναι η πιο δυνατη (και η πιο ακριβη) μοναδα του παιχνιδιου. Η κυρια χρηση τους είναι για να ριχνουν γρηγορα τα αντιπαλα τειχη και για να «σπανε» γρηγορα κυματα με φρεσκους γιγαντες. Δεν τα βαζουμε ποτε σε τυφλη επιθεση όταν ο αντιπαλος μπορει να εχει βομβαρδιστικα (εξαιρειται η περιπτωση που τα συνοδευουμε με γυροκοπτερα και με 5ρη Ηφαιστο) και επισης δεν σπαταλαμε τα πυρομαχικα τους απεναντι σε αντιπαλους οπλιτες όταν υπαρχει η δυνατοτητα να βαλουμε κριους ή καταπελτες στην μαχη. Αν χρησιμοποιουνται με τον σωστο τροπο μια 30αδα είναι συνηθως αρκετη.
ΚΑΤΑΠΕΛΤΕΣ:
Η δευτερη πιο δυνατη μοναδα του παιχνιδιου και συνηθως η ιδανικη για να ξεκιναμε μια επιθεση όταν δεν ειμαστε σιγουροι για το τι στρατο εχει ο αντιπαλος. Οι καταπελτες πρεπει να αποτελουν την βαση του πυροβολικου μας αφου είναι η πιο «ευελικτη» μοναδα και μπορει να χρησιμοποιηθει με σχετικα καλο αποτελεσμα (όχι ιδανικο όμως) στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
ΚΡΙΟΙ:
Η πιο αδυναμη επιθετικα από τις μοναδες πυροβολικου, αλλα και η πιο παρεξηγημενη από τους περισσοτερους παικτες που κακως την «σνομπαρουν». Είναι αχρηστοι απεναντι σε μεγαλα τειχη και αργουν παρα πολύ να σπασουν ένα μεγαλο κυμα γιγαντων, ΑΛΛΑ οταν ο αντιπαλος εχει οπλιτες για πρωτη γραμμη ότι μοναδες και να εχουμε εμεις στη δικη μας τριτη γραμμη θα του προκαλουμε την ιδια ζημια. Σε αυτές τις περιπτωσεις οι κριοι είναι η προτιμοτερη μοναδα τρτης γραμμης γιατι δεν εχουν πυρομαχικα και εχουν την μεγαλυτερη αμυνα για να αντεχουν στα βομβαρδιστικα του αντιπαλου. Ειδικα σε μεγαλες μαχες με πολλα ατομα εκατερωθεν οι κριοι είναι η ιδανικη μοναδα τριτης γραμμης μεχρι να ξεκαθαρισει η κατασταση στις εναεριες ή να ξεμεινει ο αντιπαλος μας από οπλιτες. Ολοι πρεπει να εχουμε τουλαχιστον μια 30αδα κριων.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ:
ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΕΣ ΘΕΙΟΥ:
Με διαφορα η καλυτερη μοναδα δευτερης γραμμης για ολες τις περιστασεις. Οσο εχουμε ξιφη δεν χανουμε μοναδες δευτερης γραμμης αρα οι πυροβολητες δεν χρειαζονται σε υπερβολικους αριθμους. Γυρω στους 250 πυροβολητες είναι συνηθως υπεραρκετοι για καποιον που στον στρατο του εχει περιπου 1000-1200 ξιφη. Όταν υπαρχει η δυνατοτητα τους παιζουμε με κυματα ώστε να αναπληρωνουμε τα πυρομαχικα τους και δεν τους βαζουμε ολους μαζι από την αρχη στην μαχη.
ΤΟΞΟΤΕΣ:
Απολυστε τους.
ΕΚΤΟΞΕΥΤΕΣ:
Κρατηστε 1 σε κάθε πολη σας να κανει παρεα στον 1 λογχοφορο Αν εχετε μεγαλα τειχη τοτε ο 1εκτοξευτης μπορει να παει την μαχη και σε 3ο και σε 4ο γυρο (αναλογα με το τι εχει στειλει ο αντιπαλος).
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ:
Η πρωτη γραμμη είναι η τελευταια που εμπλεκεται στην μαχη και η γραμμη που συγκεντρωνει τα περισσοτερα πυρα του αντιπαλου. Οι απωλειες σε μοναδες πρωτης γραμμης είναι συνηθως μεγαλες οποτε πρεπει να εχουμε και αντιστοιχως μεγαλο αποθεμα.
ΟΠΛΙΤΕΣ:
Πρεπει να ειναι η βασικη μοναδα της πρωτης γραμμης μας. Ειναι φτηνη σε κατασκευη και ειναι απαραιτητο να υπαρχει σε πλεονασμα γιατι ειναι απο τις μοναδες που χανονται σε μεγαλους αριθμους σε μια μαχη. Οι οπλιτες ειναι η προτιμοτερη μοναδα για την πρωτη γραμμη μας οταν ο αντιπαλος εχει κονιαματα ή οταν δεχομαστε πυρα απο αντιπαλους καταπελτες για αρκετους γυρους (πανω απο 2-3). Η χρυση αναβαθμιση τους σε αμυνα και επιθεση είναι απαραιτητη.
ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΑΤΜΟΥ:
Η πιο ακριβη μοναδα πρωτης γραμμης η οποια όμως πρεπει να χρησιμοποιειται επιλεκτικα και το γεγονος ότι οι οπλιτες εχουν προτεραιοτητα στην τοποθετηση της πρωτης γραμμης περιπλεκει κι άλλο την χρηση τους. Το αν συμφερει να εχουμε γιγαντες στην πρωτη γραμμη μας ή όχι εξαρταται σχεδον αποκλειστικα από την τριτη γραμμη του αντιπαλου μας. Αν ο αντιπαλος εχει κονιαματα δεν βαζουμε ποτε γιγαντες. Αν οι γιγαντες μας θα δεχονται πυρα για πολλους γυρους από καταπελτες παλι δεν συμφερει να τους χρησιμοποιησουμε. Αν όμως ο αντιπαλος εχει κριους τοτε ένα μεγαλο κυμα γιγαντων θα αντεξει αρκετους γυρους πριν να αρχισουμε να εχουμε απωλειες.
Ιδανικα οι γιγαντες πρεπει να χρησιμοποιουνται (οταν ο αντιπαλος δεν εχει κονιαματα) σε κυματα με αμεση αποσυρση ώστε να συμμετεχουν μονο ένα γυρο στην μαχη. Όταν αυτό δεν είναι εφικτο τοτε η αμεσως καλυτερη δυνατη χρηση είναι σε ένα οσο το δυνατον μεγαλυτερο κυμα αφου πρωτα τα κανονια/καταπελτες του αντιπαλου εχουν ξεμεινει από πυρομαχικα ή αφου εχουμε κερδισει την μαχη στις εναεριες και τα βομβαρδιστικα μας τρωνε την τριτη γραμμη του αντιπαλου.
Παρακατω ακολουθουν τα βασικα χαρακτηριστικα των μοναδων στρατου ξηρας και οι καλυτεροι δυνατοι τροποι χρησιμοποιησης τους. Οι μοναδες αναφερονται με την σειρα με την οποια εμπλεκονται σε μια μαχη.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΕΡΟΣ
ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ:
Ειναι η πρωτη μοναδα που χτυπαει και στοχευει στα αντιπαλα βομβαρδιστικα ή στα αντιπαλα γυροκοπτερα (αν δεν υπαρχουν βομβαρδιστικα). Πολλες φορες η εναερια επικρατηση ειναι καθοριστικη για την εξελιξη μιας σοβαρης μαχης, και για αυτο τον λογο τα γυροκοπτερα πρεπει να υπαρχουν σε σχετικα μεγαλους αριθμους.
Είναι απολυτως απαραιτητο να εχουν χρυση επιθετικη και αμυντικη αναβαθμιση και παντα βαζουμε μπολικα γυροκοπτερα στο πρωτο κυμα επιθεσης μας όταν δεν γνωριζουμε τι στρατο εχει ο αμυνομενος. Όταν δεν εχουμε πολλους ποντους δρασης ο καλυτερος τροπος να τα βαζουμε στην μαχη είναι σε ένα πολύ μεγαλο κυμα.
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ:
Τα βομβαρδιστικα που επιβιωνουν από την επιθεση των γυροκοπτερων επιτιθενται στην τριτη γραμμη του αντιπαλου. Αν ο αντιπαλος εχει κανονια τοτε καθε βομβαρδιστικο που χτυπαει τρωει και ένα κανονι και αυτό κανει την χρηση των βομβαρδιστικων πολύ συμφερουσα όταν ο αντιπαλος εχει κανονια στην μαχη κι ας χανουμε καποια βομβαρδιστικα από αντιπαλα γυροκοπτερα.
Όταν ο αντιπαλος εχει γυροκοπτερα στην μαχη η ιδανικη χρηση των βομβαρδιστικων ειναι σε κυματα ισα με την χωρητικοτητα ενός μπλοκ (2×15 για το μεγαλο πεδιο μαχης) και να αποσυρονται αμεσως αφου χτυπησουν για ένα γυρο για λιγοτερες απωλειες. Όταν αυτό δεν είναι εφικτο και ο αντιπαλος δεν εχει κανονια, τοτε συνηθως θα πρεπει να περιμενουμε να ξεμεινει από γυροκοπτερα πριν να τα χρησιμοποιησουμε.
Για να είναι χρηστικα τα βομβαρδιστικα πρεπει να είναι απαραιτητως αναβαθμισμενα με χρυση αμυνα, αλλιως χανονται όλα από τα αντιπαλα γυροκοπτερα χωρις να μεινει καποιο να χτυπησει.
Επισης όταν το λιμανι της πολης που γινεται η μαχη είναι υπο τον ελεγχο μας, τοτε συμφερει να βαζουμε τα βομβαρδιστικα μας από διπλα νησι και όχι από το ιδιο αφου μειωνεται ο χρονος μεταφορας από 30 σε 20 λεπτα.
Σημειωση: Στις εναεριες μοναδες η χρηση Ηφαιστου παιζει τεραστιο ρολο. Αν ο αντιπαλος εχει γυροκοπτερα με 5ρη Ηφαιστο στην μαχη τοτε δεν χρησιμοποιουμε ποτε βομβαρδιστικα αφου θα χανονται όλα χωρις να χτυπησουν..
ΠΛΕΥΡΕΣ:
Οι πλευρες παιρνουν μερος στην μαχη αμεσως μετα τις εναεριες και χτυπιουνται με τις αντιστοιχες μοναδες στις πλευρες του αντιπαλου. Οποιος επικρατησει στην μαχη των πλευρων κανει ζημια στην δευτερη και στην τριτη γραμμη του αντιπαλου και συνηθως είναι και αυτος που θα επικρατησει σε μια μαχη.
ΞΙΦΟΜΑΧΟΙ:
Με διαφορα η καλυτερη μοναδα για τις πλευρες του πεδιου μαχης. Απαραιτητα πρεπει να υπαρχουν σε μεγαλους αριθμους τοσο γιατι η επικρατηση στις πλευρες είναι καθοριστικη, οσο και γιατι σε κάθε σοβαρη μαχη χανονται σε μεγαλους αριθμους (120 ανα γυρο στο μεγαλο πεδιο).
Οι ξιφομαχοι μας πρεπει να είναι απαραιτητως χρυσοι σε αμυνα και επιθεση, ενώ και εδώ η χρηση Ηφαιστου κανει σημαντικη διαφορα, αφου οι απωλειες από 120-120 γινονται περιπου 90-130 υπερ του παικτη με το 5ρη θαυμα.
ΛΟΓΧΟΦΟΡΟΙ:
Πολύ αδυναμη μοναδα η οποια όμως σε ορισμενες καταστασεις βολευει να χρησιμοποιειται λογω του ότι είναι πολύ φθηνη. Όταν δεν ειμαστε σιγουροι για τις αναλογιες των μοναδων μας 300-400 λογχοφοροι μπορουν να αποτελεσουν ένα «μαξιλαρακι ασφαλειας» για να γεμισουν οι πλευρες ή η πρωτη γραμμη μας (ότι ξεμεινει πρωτο). Επισης για λεηλασιες σε πολεις χωρις στρατο αλλα με τειχη 17-18+ η καλυτερη επιλογη είναι κανονια με συνοδεια μερικων λογχοφορων. Τελος με 1 λογχοφορο σε κάθε πολη μας μια πιθανη μαχη θα παει αναγκαστικα σε δευτερο γυρο με αποτελεσμα να κερδιζουμε 15 λεπτα για να αντιδρασουμε.
ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ):
Μετα τις εναεριες και τις πλευρες η επομενη γραμμη που συμμετεχει στην μαχη είναι η γραμμη πυροβολικου η οποια στοχευει την αντιπαλη πρωτη γραμμη (ή τα τειχη αν υπαρχουν).
ΚΑΝΟΝΙΑ:
Τα κανονια είναι η πιο δυνατη (και η πιο ακριβη) μοναδα του παιχνιδιου. Η κυρια χρηση τους είναι για να ριχνουν γρηγορα τα αντιπαλα τειχη και για να «σπανε» γρηγορα κυματα με φρεσκους γιγαντες. Δεν τα βαζουμε ποτε σε τυφλη επιθεση όταν ο αντιπαλος μπορει να εχει βομβαρδιστικα (εξαιρειται η περιπτωση που τα συνοδευουμε με γυροκοπτερα και με 5ρη Ηφαιστο) και επισης δεν σπαταλαμε τα πυρομαχικα τους απεναντι σε αντιπαλους οπλιτες όταν υπαρχει η δυνατοτητα να βαλουμε κριους ή καταπελτες στην μαχη. Αν χρησιμοποιουνται με τον σωστο τροπο μια 30αδα είναι συνηθως αρκετη.
ΚΑΤΑΠΕΛΤΕΣ:
Η δευτερη πιο δυνατη μοναδα του παιχνιδιου και συνηθως η ιδανικη για να ξεκιναμε μια επιθεση όταν δεν ειμαστε σιγουροι για το τι στρατο εχει ο αντιπαλος. Οι καταπελτες πρεπει να αποτελουν την βαση του πυροβολικου μας αφου είναι η πιο «ευελικτη» μοναδα και μπορει να χρησιμοποιηθει με σχετικα καλο αποτελεσμα (όχι ιδανικο όμως) στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
ΚΡΙΟΙ:
Η πιο αδυναμη επιθετικα από τις μοναδες πυροβολικου, αλλα και η πιο παρεξηγημενη από τους περισσοτερους παικτες που κακως την «σνομπαρουν». Είναι αχρηστοι απεναντι σε μεγαλα τειχη και αργουν παρα πολύ να σπασουν ένα μεγαλο κυμα γιγαντων, ΑΛΛΑ οταν ο αντιπαλος εχει οπλιτες για πρωτη γραμμη ότι μοναδες και να εχουμε εμεις στη δικη μας τριτη γραμμη θα του προκαλουμε την ιδια ζημια. Σε αυτές τις περιπτωσεις οι κριοι είναι η προτιμοτερη μοναδα τρτης γραμμης γιατι δεν εχουν πυρομαχικα και εχουν την μεγαλυτερη αμυνα για να αντεχουν στα βομβαρδιστικα του αντιπαλου. Ειδικα σε μεγαλες μαχες με πολλα ατομα εκατερωθεν οι κριοι είναι η ιδανικη μοναδα τριτης γραμμης μεχρι να ξεκαθαρισει η κατασταση στις εναεριες ή να ξεμεινει ο αντιπαλος μας από οπλιτες. Ολοι πρεπει να εχουμε τουλαχιστον μια 30αδα κριων.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ:
ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΕΣ ΘΕΙΟΥ:
Με διαφορα η καλυτερη μοναδα δευτερης γραμμης για ολες τις περιστασεις. Οσο εχουμε ξιφη δεν χανουμε μοναδες δευτερης γραμμης αρα οι πυροβολητες δεν χρειαζονται σε υπερβολικους αριθμους. Γυρω στους 250 πυροβολητες είναι συνηθως υπεραρκετοι για καποιον που στον στρατο του εχει περιπου 1000-1200 ξιφη. Όταν υπαρχει η δυνατοτητα τους παιζουμε με κυματα ώστε να αναπληρωνουμε τα πυρομαχικα τους και δεν τους βαζουμε ολους μαζι από την αρχη στην μαχη.
ΤΟΞΟΤΕΣ:
Απολυστε τους.
ΕΚΤΟΞΕΥΤΕΣ:
Κρατηστε 1 σε κάθε πολη σας να κανει παρεα στον 1 λογχοφορο Αν εχετε μεγαλα τειχη τοτε ο 1εκτοξευτης μπορει να παει την μαχη και σε 3ο και σε 4ο γυρο (αναλογα με το τι εχει στειλει ο αντιπαλος).
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ:
Η πρωτη γραμμη είναι η τελευταια που εμπλεκεται στην μαχη και η γραμμη που συγκεντρωνει τα περισσοτερα πυρα του αντιπαλου. Οι απωλειες σε μοναδες πρωτης γραμμης είναι συνηθως μεγαλες οποτε πρεπει να εχουμε και αντιστοιχως μεγαλο αποθεμα.
ΟΠΛΙΤΕΣ:
Πρεπει να ειναι η βασικη μοναδα της πρωτης γραμμης μας. Ειναι φτηνη σε κατασκευη και ειναι απαραιτητο να υπαρχει σε πλεονασμα γιατι ειναι απο τις μοναδες που χανονται σε μεγαλους αριθμους σε μια μαχη. Οι οπλιτες ειναι η προτιμοτερη μοναδα για την πρωτη γραμμη μας οταν ο αντιπαλος εχει κονιαματα ή οταν δεχομαστε πυρα απο αντιπαλους καταπελτες για αρκετους γυρους (πανω απο 2-3). Η χρυση αναβαθμιση τους σε αμυνα και επιθεση είναι απαραιτητη.
ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΑΤΜΟΥ:
Η πιο ακριβη μοναδα πρωτης γραμμης η οποια όμως πρεπει να χρησιμοποιειται επιλεκτικα και το γεγονος ότι οι οπλιτες εχουν προτεραιοτητα στην τοποθετηση της πρωτης γραμμης περιπλεκει κι άλλο την χρηση τους. Το αν συμφερει να εχουμε γιγαντες στην πρωτη γραμμη μας ή όχι εξαρταται σχεδον αποκλειστικα από την τριτη γραμμη του αντιπαλου μας. Αν ο αντιπαλος εχει κονιαματα δεν βαζουμε ποτε γιγαντες. Αν οι γιγαντες μας θα δεχονται πυρα για πολλους γυρους από καταπελτες παλι δεν συμφερει να τους χρησιμοποιησουμε. Αν όμως ο αντιπαλος εχει κριους τοτε ένα μεγαλο κυμα γιγαντων θα αντεξει αρκετους γυρους πριν να αρχισουμε να εχουμε απωλειες.
Ιδανικα οι γιγαντες πρεπει να χρησιμοποιουνται (οταν ο αντιπαλος δεν εχει κονιαματα) σε κυματα με αμεση αποσυρση ώστε να συμμετεχουν μονο ένα γυρο στην μαχη. Όταν αυτό δεν είναι εφικτο τοτε η αμεσως καλυτερη δυνατη χρηση είναι σε ένα οσο το δυνατον μεγαλυτερο κυμα αφου πρωτα τα κανονια/καταπελτες του αντιπαλου εχουν ξεμεινει από πυρομαχικα ή αφου εχουμε κερδισει την μαχη στις εναεριες και τα βομβαρδιστικα μας τρωνε την τριτη γραμμη του αντιπαλου.
ΠΛΟΙΑ
– ΝΑΥΜΑΧΙΕΣ:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΑΥΜΑΧΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
Αυτό που λέμε πάντα είναι ότι μπορεί ο στρατός ξηράς να μάχεται αλλά τα πλοία κερδίζουν τις μάχες. Και αυτό γιατί αν κλείσεις τα λιμάνια μπορείς άνετα να σφάξεις οποιονδήποτε αντίπαλο.
1η ΓΡΑΜΜΗ
Φλογοβόλο (Βαρύ πεζικό) : μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 80 ξύλο + 230 θείο + 4 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
Τροχήλατος κριός (Βαρύ πεζικό) :μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 400 ξύλο + 800 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 45 χρυσό
----------------------
ΠΛΑΪΝΑ
Σκάφος-Έμβολο (Ελαφρύ σκάφος ) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 250 ξύλο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 15 χρυσό
αν δεν υπάρχουν φλογοβόλα και τροχήλατοι κριοί , καταλαμβάνουν και τις θέσεις της 1ης γραμμής
-----------------------
2η ΓΡΑΜΜΗ
Καταπελτοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 140 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
(Από όσο είδα ακόμα κι αν έχεις κανόνια , παίζουν πρώτα οι καταπέλτες . Τα κανόνια μπαίνουν στο απόθεμα)
Βαλλιστροφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 160 θείο + 6 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 20 χρυσό
Κανονιοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 220 ξύλο + 900 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
-----------------------
3η ΓΡΑΜΜΗ
Βάρκα Κατάδυσης (Βομβαρδιστικό) μειώθηκε το κόστος συντήρησης - αυξήθηκε το κόστος κατασκευής.
βασικό κόστος : 160 ξύλο + 750 κρίσταλλο + 100 θείο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
**ΝΕΟ** Rocket Ship - Ρουκετοφόρο (Βομβαρδιστικό)
βασικό κόστος : 200 ξύλο + 1,200 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 55 χρυσό
----------------------
(ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ)
**ΝΕΟ** Paddle Speedboat - Κωπήλατο ταχυσκάφος (Σκάφος διαφυγής)
βασικό κόστος : 40 ξύλο + 280 θείο + 1 πολίτη
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 5 χρυσό
-----------------------
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ
**ΝΕΟ** Balloon Carrier - Σκάφος με βομβαρδιστικά (Μεταφορικό σκάφος)
βασικό κόστος : 700 ξύλο + 700 θείο + 8 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h 6 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
------------------------
ΣΚΑΦΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
**ΝΕΟ** Tender - Φροντιστής (Υποστηρικτικό σκάφος )
βασικό κόστος : 300 ξύλο + 250 κρύσταλλο + 250 θείο + 7 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
μένει στο απόθεμα και επιδιορθώνει ζημιές στα μαχόμενα σκάφη (κάτι σαν τον γιατρό στις μάχες ) . Δεν αναβαθμίζεται από το εργαστήριο.
ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ
Κωπήλατη τορπιλάκατος χτυπάει πρώτα τα Μεταφορικά αερόστατων και ελλείψει αυτών χτυπάει τα άλλα Κωπήλατη τορπιλάκατος δηλαδή λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως τα γυροκόπτερα
Μεταφορικά αερόστατων, χτυπάνε την αντίπαλη 3ή γραμμή (γραμμή πυροβολικού) λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως τα βομβαρδιστικά
3ή γραμμή (Πυραυλάκατος, Βάρκα Κατάδυσης) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
Πτέρυγες (Σκάφος-Έμβολο) χτυπάνε κατά προτεραιότητα τις αντίπαλες πτέρυγες και όταν τις εξουδετερώσουν, τότε χτυπάνε την 2ή γραμμή και αν και όταν την εξουδετερώσουν την 3ή γραμμή και αν και αυτή εξουδετερωθεί πλαγιοκοπούν την 1ή..
2ή γραμμή ( Καταπελτοφόρο, Βαλλιστροφόρο, Κανονιοφόρο) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
1ή γραμμή (Φλογοβόλο, Έμβολο ατμού) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
Σε περίπτωση που εξαντληθεί η πρώτη γραμμή συμπληρώνετε από Σκάφη-Έμβολα, αν εξαντληθούν και αυτά, τοποθετούνται σκάφη που ανήκουν στην 2ή γραμμή και έχουν ξεμείνει από πυρομαχικά, αν εξαντληθούν και αυτά η ναυμαχία λήγει
Βοηθητικό, δίνει ηθικό στις μονάδες και αναπληρώνει κάποιους πόντους χτυπήματος στα σκάφη τα οποία επιβιώνουν στον γύρο. Δεν μειώνει τις απώλειες του γύρου
ΑΜΥΝΑ:
οταν δεχομαστε επιθεση σε πολη μας κανουμε τις παρακατω ενεργειες
1 ειδοποιουμε με κυκλικο την συμμαχια λεγοντας συντεταγμενες της πολης που δεχεται επιθεση
ωρα αφιξης του επιτιθεμενου. αριθμο μοναδων.(κανουμε δηλαδη copy paste την αναφορα απο
τον στρατηγο μας )
2 βαζουμε να γινεται η μεγαλυτερη αναβαθμιση
3 διωχνουμε τα υλικα που περισσευουν.αν ο χρονος δεν επαρκει τοτε τα δωριζουμε σε πορους και
ναο.
4 αν υπερεχει αριθμητικα σε στρατο ο επιτιθεμενος τοτε στελνουμε τον δικο μας στρατο
8ΩΡΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ σε οποιονδηποτε πανω στο νησι σε περιπτωση που δεν εχουμε συμμαχο εκει
για να μεταφερθουμε.και μολις τελειωσει η επιθεση ξαναγυρναμε στην πολη μας.
για να αποφευγουμε απευθειας επιθεσεις απο αλλα νησια. ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΑΥΜΑΧΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
Αυτό που λέμε πάντα είναι ότι μπορεί ο στρατός ξηράς να μάχεται αλλά τα πλοία κερδίζουν τις μάχες. Και αυτό γιατί αν κλείσεις τα λιμάνια μπορείς άνετα να σφάξεις οποιονδήποτε αντίπαλο.
1η ΓΡΑΜΜΗ
Φλογοβόλο (Βαρύ πεζικό) : μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 80 ξύλο + 230 θείο + 4 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
Τροχήλατος κριός (Βαρύ πεζικό) :μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 400 ξύλο + 800 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 45 χρυσό
----------------------
ΠΛΑΪΝΑ
Σκάφος-Έμβολο (Ελαφρύ σκάφος ) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 250 ξύλο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 15 χρυσό
αν δεν υπάρχουν φλογοβόλα και τροχήλατοι κριοί , καταλαμβάνουν και τις θέσεις της 1ης γραμμής
-----------------------
2η ΓΡΑΜΜΗ
Καταπελτοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος κατασκευής και συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 140 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 25 χρυσό
(Από όσο είδα ακόμα κι αν έχεις κανόνια , παίζουν πρώτα οι καταπέλτες . Τα κανόνια μπαίνουν στο απόθεμα)
Βαλλιστροφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 180 ξύλο + 160 θείο + 6 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 20 χρυσό
Κανονιοφόρο (Μαχητικό μεγάλης ακτίνας) μειώθηκε το κόστος συντήρησης .
βασικό κόστος : 220 ξύλο + 900 θείο + 5 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 50 m
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
-----------------------
3η ΓΡΑΜΜΗ
Βάρκα Κατάδυσης (Βομβαρδιστικό) μειώθηκε το κόστος συντήρησης - αυξήθηκε το κόστος κατασκευής.
βασικό κόστος : 160 ξύλο + 750 κρίσταλλο + 100 θείο + 3 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 50 χρυσό
**ΝΕΟ** Rocket Ship - Ρουκετοφόρο (Βομβαρδιστικό)
βασικό κόστος : 200 ξύλο + 1,200 θείο + 2 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h
βασικό κόστος συντήρησης : 55 χρυσό
----------------------
(ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΓΥΡΟΚΟΠΤΕΡΑ)
**ΝΕΟ** Paddle Speedboat - Κωπήλατο ταχυσκάφος (Σκάφος διαφυγής)
βασικό κόστος : 40 ξύλο + 280 θείο + 1 πολίτη
βασικός χρόνος κατασκευής : 30 m
βασικό κόστος συντήρησης : 5 χρυσό
-----------------------
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΑ
**ΝΕΟ** Balloon Carrier - Σκάφος με βομβαρδιστικά (Μεταφορικό σκάφος)
βασικό κόστος : 700 ξύλο + 700 θείο + 8 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 1 h 6 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
------------------------
ΣΚΑΦΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
**ΝΕΟ** Tender - Φροντιστής (Υποστηρικτικό σκάφος )
βασικό κόστος : 300 ξύλο + 250 κρύσταλλο + 250 θείο + 7 πολίτες
βασικός χρόνος κατασκευής : 40 m
βασικό κόστος συντήρησης : 100 χρυσό
μένει στο απόθεμα και επιδιορθώνει ζημιές στα μαχόμενα σκάφη (κάτι σαν τον γιατρό στις μάχες ) . Δεν αναβαθμίζεται από το εργαστήριο.
ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ
Κωπήλατη τορπιλάκατος χτυπάει πρώτα τα Μεταφορικά αερόστατων και ελλείψει αυτών χτυπάει τα άλλα Κωπήλατη τορπιλάκατος δηλαδή λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως τα γυροκόπτερα
Μεταφορικά αερόστατων, χτυπάνε την αντίπαλη 3ή γραμμή (γραμμή πυροβολικού) λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως τα βομβαρδιστικά
3ή γραμμή (Πυραυλάκατος, Βάρκα Κατάδυσης) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
Πτέρυγες (Σκάφος-Έμβολο) χτυπάνε κατά προτεραιότητα τις αντίπαλες πτέρυγες και όταν τις εξουδετερώσουν, τότε χτυπάνε την 2ή γραμμή και αν και όταν την εξουδετερώσουν την 3ή γραμμή και αν και αυτή εξουδετερωθεί πλαγιοκοπούν την 1ή..
2ή γραμμή ( Καταπελτοφόρο, Βαλλιστροφόρο, Κανονιοφόρο) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
1ή γραμμή (Φλογοβόλο, Έμβολο ατμού) χτυπάνε κατά προτεραιότητα την αντίπαλη 1ή γραμμή, ελλείψει 1ής γραμμής την αντίπαλη 2ή.. και αν εξουδετερώσουν 1ή και 2ή ρίχνουν και στην αντίπαλη 3ή.
Σε περίπτωση που εξαντληθεί η πρώτη γραμμή συμπληρώνετε από Σκάφη-Έμβολα, αν εξαντληθούν και αυτά, τοποθετούνται σκάφη που ανήκουν στην 2ή γραμμή και έχουν ξεμείνει από πυρομαχικά, αν εξαντληθούν και αυτά η ναυμαχία λήγει
Βοηθητικό, δίνει ηθικό στις μονάδες και αναπληρώνει κάποιους πόντους χτυπήματος στα σκάφη τα οποία επιβιώνουν στον γύρο. Δεν μειώνει τις απώλειες του γύρου
ΑΜΥΝΑ:
οταν δεχομαστε επιθεση σε πολη μας κανουμε τις παρακατω ενεργειες
1 ειδοποιουμε με κυκλικο την συμμαχια λεγοντας συντεταγμενες της πολης που δεχεται επιθεση
ωρα αφιξης του επιτιθεμενου. αριθμο μοναδων.(κανουμε δηλαδη copy paste την αναφορα απο
τον στρατηγο μας )
2 βαζουμε να γινεται η μεγαλυτερη αναβαθμιση
3 διωχνουμε τα υλικα που περισσευουν.αν ο χρονος δεν επαρκει τοτε τα δωριζουμε σε πορους και
ναο.
4 αν υπερεχει αριθμητικα σε στρατο ο επιτιθεμενος τοτε στελνουμε τον δικο μας στρατο
8ΩΡΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ σε οποιονδηποτε πανω στο νησι σε περιπτωση που δεν εχουμε συμμαχο εκει
για να μεταφερθουμε.και μολις τελειωσει η επιθεση ξαναγυρναμε στην πολη μας.
για να αποφευγουμε απευθειας επιθεσεις απο αλλα νησια. ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.